FAQs

AT KØBE


  • Når du har valgt et ur, skal du klikke på knappen "Køb" for at fortsætte med købsprocessen.
  • Kort efter indsendelse af din ordre, vil du modtage en bekræftelses-e-mail, der indeholder dit ordrenummer. Hvis relevant, vil der også være oplysninger om betalingsoplysningerne og de næste trin.
  • Vores kundesucces-team vil også kontakte dig via telefon eller e-mail for at bekræfte dine detaljer og kontrollere, om yderligere hjælp er påkrævet (armbåndsjustering, gaveindpakning osv.).
  • Det afhænger af modellen, mærket og det specifikke stykke, men individuelle priser er omsætningspapirer.
  • Brug knappen 'SUGGEST PRICE' for at afgive et tilbud, vores kundesucces-team gennemgår dit tilbud inden 24/48 timer og kontakter dig.
  • Vær opmærksom på, at betydeligt lave tilbud automatisk afvises.
  • Vi tilbyder i øjeblikket kun bankoverførsel som betalingsmetode. Bankoverførsel giver os mulighed for at tilbyde nogle af de bedste priser på markedet.
  • Vi tilbyder forskellige bankkonti i flere valutaer for at undgå valutavekslingsgebyrer for kunder og Chronoexpert
    • EURO-konto - Bankinter SA
    • USD - Overførselskonto
    • AUD - Transfervis konto
  • Betalinger til overførte konti registreres i gennemsnit på mindre end 3 timer.
  • Betalinger til vores almindelige Bankinter-konto kan tage 24 timer - 4 dage, før betalingen ankommer.
    • Dit ur vil være forbeholdt dig i denne periode (op til højst 7 dage) og sendes umiddelbart efter, at betalingen er klar.
  • Send os et betalingsbevis for at fremskynde processen.
  • Ja, selvfølgelig kan du også bestille varer via telefon. Kontakt vores kundesucces-team på +45 78795320
  • Vi er tilgængelige mandag-torsdag 9 - 18:30, fre 9:00 - 14:30.
  • Andre betalingsmetoder er ikke tilgængelige i øjeblikket, men de vil blive aktiveret inden for kort tid.
  • Vores leverandørnetværk er placeret over hele verden. Vi kan ikke sikre LC eller landekode i alle tilfælde. Forhør dog!
  • Specifikke ure har en markedsværdi, der er højere end detailprisen. Det afhænger af efterspørgslen, men vi prøver at købe ure til de bedst mulige priser
  • Vi inkluderer alle yderligere links og generelt passer ure til et gennemsnitligt håndled. Yderligere links og stropper kan købes efter behov

FORSENDELSE


  • Ja, Chronoexpert leverer 100% gratis forsendelse til alle EU-lande. Priserne er inkl. Moms.
  • Alle produkter sendes fra vores hovedkontor i EU (Spanien - Bilbao).
  • Du kan dog blive udsat for ekstra import / brugerdefinerede gebyrer for leverancer til lande uden for EU
  • Nej. Der skal ikke betales told eller tillægsafgift ved køb fra EU
  • Alle produkter sendes fra vores hovedkontor i EU (Spanien - Bilbao)
  • Vi sender dig dit sporingsnummer, når det er tilgængeligt. DHL er vores leverandør af forsendelse. Kontroller dit sporingsnummer her.https://www.dhl.com/en/express/tracking/monitor_shipments.html
  • Chronoexpert sendes også uden for EU. Dog kan du muligvis stå over for ekstra landsspecifikke brugerdefinerede gebyrer.
  • Kunden er ansvarlig for eventuelle ekstra gebyrer, og de vil være i tillæg til købsprisen.
  • Vi anbefaler, at du kontakter dit lokale toldkontor for yderligere information.

RETURER OG UDVEKSLINGER


  • Chronoexpert er forpligtet til fuld kundetilfredshed og glæde ved dit køb. Vi tilbyder en problemfri 14-dages returpolitik.
  • Hvis du af en eller anden grund ønsker at returnere eller bytte dit ur, imødekommer vi din anmodning så hurtigt som muligt.
  • Hvis du beslutter at returnere varerne, refunderes det betalte beløb efter inspektion af vores ureksperter ved hjælp af de samme betalingsmidler, der blev brugt til købet.
    • Tillad dig ti arbejdsdage, før refusionen reflekteres på din oprindelige betalingsmetode.
  • VIGTIG
    • Varerne skal returneres i nøjagtig stand, da de blev leveret.
    • Varer, der bruges eller bæres i returperioden eller med ridser, kan ikke returneres.
    • Vi kan ikke acceptere returneringer af genstande, der er personliggjort eller indgraveret, beskadiget eller slidt.
  • Vi er muligvis nødt til at foretage et fradrags- eller genindkoblingsgebyr på op til 15% af købsprisen. Denne refusion er for værdiforringelsen af ​​varerne som et resultat af unødvendig håndtering af dig.
    • F.eks. Uværnede ure med klistermærker - Fjernelse af klistermærker eller brug af et ikke-slidt ur vil medføre et fradrag på op til 15% af returprisen på grund af værditab
  • Omkostningerne ved returnering af varerne er kundens ansvar. Vi anbefaler at bruge lignende forsendelser, som virksomheden bruger, da vi IKKE er ansvarlige for mistede pakker
  • Varer, der bruges eller bæres i returperioden eller med ridser, accepteres ikke til returnering. Vi anvender et fradrags- eller genindkoblingsgebyr efter vores skøn
  • Varer, der er beskadiget, åbnet for inspektion eller med ændringer
  • Varer, der IKKE er i den nøjagtige tilstand, de blev leveret:
    • Uden originale klistermærker, tags
    • Uden originale papirer, original kasse
  • Kontakt Chronoexpert kundesuccesteam inden for 14 dage. Du kan gøre det ved køb i ubrugt tilstand fra datoen for afsendelsen for at anmode om en returneringstilladelse.
  • Når der er udstedt en returneringstilladelse, deler vi forsendelsesoplysningerne med dig, så du kan fortsætte.
  • Omkostningerne ved returforsendelse og emballering er dit ansvar.. Husk at bruge et velrenommeret rederi. Brug en DHL eller Fedex til en hurtig og sporet leveringstjeneste og bevar beviset for porto. Ellers kan returnering nægtes.
  • Sørg for at medtage alt originalt indhold i din returpakke, inklusive uret, kasser, dokumenter, tilbehør, links, stropper, spænder og godkendelsespapirer.
  • Ellers kan returnering nægtes.
  • VIGTIGT: Salget fra Den Europæiske Union er endeligt

GARANTI


  • Hvert ur købt fra Chronoexpert leveres med en 12-måneders Chronoexpert mekanisk garanti. Det ud over producentens garanti (hvis det stadig gælder).
  • Vores garanti dækker mekaniske og bevægelsesfejl
  • Ekskluderet fra garantien:
    • Skader på grund af eksterne problemer eller forkert brug: tab af uret, påvirkning, stødskade, forkert håndtering, overvikling af uret.
    • Remme, armbånd og lukninger
    • Lommeure
    • Kvartsbevægelser
    • Vandskade, medmindre andet er angivet på fakturaen
  • Tredjeparts ydelse af service, åbning af stykket, ændringer, reparationer, vil gøre denne garanti ugyldig
  • I tilfælde af garantikrav er vi din partner til konsultation til enhver tid. Vores kundesucces- team hjælper dig med de næste trin: ring til vores kundeserviceteam eller send en e-mail til info@chronoexpert.com

KONTAKT & ANDRE


  • Hvis du har spørgsmål angående vores virksomhed, produkter, registreringsprocessen, leveringspolitikker eller andre forespørgsler, hjælper vores professionelle watch-elskende team dig med glæde.
  • Vi er tilgængelige via telefon, Whatsapp og e-mail. Glad for at hjælpe!
    • Chronoexpert kundeservice telefon - +45 78795320
    • E-mail - info@chronoexpert.com
  • Arbejdstid: Man-tors 9.00 - 18.30, fre 9.00 - 14.30.
  • Chronoexpert er placeret i Bilbao (Nord-Spanien) vi leverer ikke i øjeblikket en detailhandel eller showroom
  • Prøv først at nulstille din adgangskode via linket 'Har du glemt din adgangskode'. Hvis det ikke fungerer, bedes du kontakte os på info@chronoexpert.com